Hledat v článcích

E-shop musí zákazníkovi rozumět

11. 3. 2025 - 07:00 | SystemOnLine.cz

Cesta k nejlepší zákaznické zkušenosti v e-shopech vede přes AI nákupní rádce, kteří chápou aktuální potřeby zákazníka a poradí i naprostému laikovi. E-shopy tak díky těmto novým technologiím a personalizovaným výsledkům mohou poskytnout podobný servis jako kamenné prodejny s vyškoleným odborným personálem, tedy stát se nezbytným článkem mezi klientem s jeho po...

zobrazit celý článek na serveru SystemOnLine.cz

Další články z této kategorie:

Internetová bublina praskla před 25 roky. Hloupý byl, kdo dával, hloupější, kdo nebral

10. 3. 2025 - 18:15 | Zive.cz
Před 25 roky praskla bublina na americkém akciovém trhu, kterou způsobily technologické firmy orientované na internet . V angličtině se fenomén označuje za dot-com bubble, v češtině…

zobrazit článek

Eutelsat slibuje, že na Ukrajině dokáže nahradit Starlink. Jeho hlavní výhodou je hybridní družicový systém

10. 3. 2025 - 17:45 | Zive.cz
Svět se v souvislosti se situací na Ukrajině naučil nové slovíčko Eutelsat . Francouzsko-britský satelitní operátor se totiž nechal slyšet, že by mohl zkoušené zemi v následujících…

zobrazit článek

Stránka | 1 - 10 | 11 - 20 | 21 - 30 | 31 - 40 | 41 - 50 | 51 - 60 | 61 - 70 | 71 - 80 | 81 - 90 | 91 - 100 | 101 - 102



 

Trafika - vyrobil a provozuje © INET-SERVIS.cz, Hradec Králové | 2007 - 2014
Ochrana osobních údajů