Cesta k nejlepší zákaznické zkušenosti v e-shopech vede přes AI nákupní rádce, kteří chápou aktuální potřeby zákazníka a poradí i naprostému laikovi. E-shopy tak díky těmto novým technologiím a personalizovaným výsledkům mohou poskytnout podobný servis jako kamenné prodejny s vyškoleným odborným personálem, tedy stát se nezbytným článkem mezi klientem s jeho po...
E-shop musí zákazníkovi rozumět
11. 3. 2025 - 07:00 | SystemOnLine.cz
zobrazit celý článek na serveru SystemOnLine.cz
Další články z této kategorie:
Internetová bublina praskla před 25 roky. Hloupý byl, kdo dával, hloupější, kdo nebral
10. 3. 2025 - 18:15 | Zive.cz
Před 25 roky praskla bublina na americkém akciovém trhu, kterou způsobily technologické firmy orientované na internet . V angličtině se fenomén označuje za dot-com bubble, v češtině…
Eutelsat slibuje, že na Ukrajině dokáže nahradit Starlink. Jeho hlavní výhodou je hybridní družicový systém
10. 3. 2025 - 17:45 | Zive.cz
Svět se v souvislosti se situací na Ukrajině naučil nové slovíčko Eutelsat . Francouzsko-britský satelitní operátor se totiž nechal slyšet, že by mohl zkoušené zemi v následujících…