Už žádné krájení, žádné překrajování plátků, šunku stačí vložit do rohlíku a je hotovo. Přesně to slibuje nový masný výrobek, který na českém trhu nabízí řetězec Lidl. Šunka na rohlík prodávaná pod značkou Pikok má přinést revoluci v přípravě rychlé svačiny. Výrobu zajišťuje česká firma MP Krásno z Valašského Meziříčí.
Bez okrajování a přehýbání. Řetězec nabízí šunku, která do rohlíku sedne přesně
13. 3. 2025 - 12:09 | Ekonomika - iDnes
zobrazit celý článek na serveru Ekonomika - iDnes
Další články z této kategorie:
Koupím si teslu, slibuje Trump. Proti značce se staví čím dál víc Američanů
11. 3. 2025 - 13:01 | Ekonomika - iDnes
Americký prezident Donald Trump oznámil, že si zakoupí nový vůz značky Tesla. Tímto způsobem se rozhodl podpořit Teslu a jejího šéfa Elona Muska v době, kdy se americká automobilka…
Plzeňský Prazdroj loni v ČR prodal 7,3 mil.hektolitrů piva, shodně jako předloni
11. 3. 2025 - 12:29 | Finanční noviny - hlavní události
Plzeň - Plzeňský Prazdroj prodal loni v Česku 7,3 milionu hektolitrů piva, podobně jako v roce 2023, kdy domácí prodeje dosáhly 7,36 milionu hektolitrů. Potvrdila se rostoucí obliba…