Společnost The Ordinary, která se zabývá kosmetikou a péčí o pleť, začala v New Yorku prodávat pod vlastní značkou vejce. Děje se tak právě v okamžiku, kdy je tohoto produktu v americkém maloobchodě nedostatek a ceny vajec dosahují rekordních výšek. Nezvyklý krok se setkal s velkým ohlasem zákazníků, mnozí ho oceňují jako geniální marketingový tah.
Nemá to háček. V New Yorku začala prodávat levná vajíčka kosmetická firma
24. 3. 2025 - 20:00 | Ekonomika - iDnes
zobrazit celý článek na serveru Ekonomika - iDnes
Další články z této kategorie:
Zpráva: Ubisoft vytvoří specializovanou dceřinou společnost, čínský Tencent zde získá minoritní podíl
28. 3. 2025 - 12:55 | Akcie.cz | zpravodajství
Francouzský vývojář a vydavatel počítačových her Ubisoft urychluje svojí transformaci vytvořením specializované dceřiné společnosti. Tencent do této dceřiné společnosti investuje…
Nové železniční spojení mezi Libercem a Prahou bude stát přes 80 mld. Kč
28. 3. 2025 - 12:36 | Finanční noviny - hlavní události
Osečná (Liberecko) - Nové železniční spojení mezi Libercem a Prahou bude stát podle posledních odhadů víc než 80 miliard korun. Po dnešním jednání se zástupci Správy železnic,…
EU investuje 1,3 miliardy eur do AI, kyberbezpečnosti a digitálních dovedností
28. 3. 2025 - 12:32 | Finanční noviny - hlavní události
Brusel - Evropská unie investuje 1,3 miliardy eur (32,5 miliardy Kč) do umělé inteligence (AI), kybernetické bezpečnosti a digitálních dovedností. V tiskové zprávě to dnes uvedla Evropská…