Funkci vyhledávání dnes umí téměř každá větší webová stránka. Mnohdy ale stačí drobný překlep nebo špatně napsaný vyhledávací dotaz a návštěvník nenajde, co potřebuje. Digitální zákaznická zkušenost je přitom stále jedna z největších konkurenčních výhod každé společnosti. Zlepšit ji lze pomocí umělé inteligence, která zákazníkům ukazuje relevantnější a personal...
AI pomáhá vyhrát boj o spokojené zákazníky
24. 3. 2025 - 12:00 | SystemOnLine.cz
zobrazit celý článek na serveru SystemOnLine.cz
Další články z této kategorie:
Pixel 9 se umí propojit s dalšími Pixely nebo kamerou GoPro. Ukážeme, jak při natáčení přepnete mezi kamerami
29. 3. 2025 - 08:45 | Zive.cz
Sociální síť X nově patří AI firmě xAI, oznámil Elon Musk
29. 3. 2025 - 08:34 | Lupa.cz
Sociální síť X po necelých dvou a půl letech mění majitele. Změna je ovšem spíše „papírová“, službu totiž od amerického podnikatele Elona Muska koupila jeho…
Zkorumpovaný vědec Wakefield spojil očkování a autismus. Stvořil tak lež, která přežila dlouhých 27 let
29. 3. 2025 - 07:45 | Zive.cz
V roce 1998 vyšel v prestižním lékařském časopise The Lancet článek, který otřásl důvěrou veřejnosti v očkování. Britský lékař Andrew Wakefield v něm naznačil možnou souvislost…