Objem online reklamy na českém trhu loni vzrostl o 7,5 procenta na 64 miliard korun. Letos by se číslo mohlo dostat na 68,3 miliardy, růst by tedy činil 6,7 procenta, odhaduje Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Ten dodává, že účastníci průzkumu ale tradičně volí spíše opatrné prognózy, ve skutečnosti tedy letošní růst může být o něco větší.
Online reklama v Česku loni vzrostla na 64 miliard, letos se přiblíží 70 miliardám
28. 4. 2025 - 10:13 | Lupa.cz
zobrazit celý článek na serveru Lupa.cz
Další články z této kategorie:
Google mění ikonické G. Oficiálně ho možná uvede příští týden
13. 5. 2025 - 12:49 | Technet
Společnost Google po mnoha letech mění své hlavní logo, které její produkty provází zhruba dekádu. Změnu možná nepoznáte, ale má ukázat, jak se firma mění v souvislosti s umělou…
Google má po deseti letech nové logo. Změny si na první pohled možná ani nevšimnete
13. 5. 2025 - 12:45 | Zive.cz
** Google mění své zmenšené logo s písmenem G. ** Čtyři barvy zůstávají, místo ostrých hranic mají plynulé přechody. ** Není jasné, zda se změny dotknou i ostatních log a aplikací…